Po-Pá:   8:00-16:00 hod.     +420 776 126 254      info@top-tonery.cz

KONTAKT

TOP-TONERY.CZ
tel: +420 776 126 254
info(a)top-tonery.cz

ZBOŽÍ V AKCI



Renovace tonerů a tiskárna v záruční době.


Už jste také někdy slyšeli, že použitím renovované tonerové kazety "propadá záruka" na tiskárnu? Pokud Vám tohle sdělí servisní technik a kvůli instalované renovované kazetě nebude chtít zařízení v záruce opravit,  vyžádejte si to písemně. Šance že Vám toto v servisním středisku sepíší je nulová. Proč? Protože je nezákonné požadovat po spotřebiteli, aby používal originální náplně kvůli zachování záruky.

Renovované tiskové náplně neohrožují záruční podmínky Vaší tiskárny!

"Záruka na spotřební výrobek nemůže být podmíněna současným používáním jakéhokoli přidruženého předmětu nebo služby jenž je totožné značky, obchodu nebo obchodní firmy (vyjma výrobku nebo služby poskytované bezplatně v souladu s podmínkami záruky)."

Máte právo používat spotřební materiál dle vlastního výběru!

Záruční podmínky výrobců tiskáren uvádějí, že používání zásobníků od třetích stran samo o sobě neznamená ztrátu záruky. Záruky jsou neplatné pouze v případě, že neoriginální kazeta skutečně způsobila škodu. Za těchto okolností Vám musí opravu uhradit dodavatel dané neoriginální kazety. (Naši garanci naleznete zde.)
Výňatek z uživatelské příručky HP:

"U tiskáren HP nemá použití jiné než originální kazety HP nebo doplněné kazety vliv na záruku pro zákazníka ani na jakoukoli smlouvu o podpoře společnosti HP se zákazníkem. Pokudvšak lze závadu nebo poškození produktu přičítat použití neoriginální nebo doplněné tiskové kazety,společnost HP si bude účtovat standardní poplatky za čas a materiál na servis produktu při konkrétní závadě či poškození."

Zeptejte se svého dodavatele, jaká je jejich politika, pokud se něco stane, je-li používaná jejich renovovaná kazeta a tiskárna vyžaduje záruční opravu. Váš dodavatel by Vám měl nabízet alternativy a řešení bez jakýchkoli nákladů.
Záruka by měla být poskytována v písemné formě!

Vždy byste měli nejdříve zavolat Vašemu dodavateli že je s tiskárnou nějaký problém. O to více je to důležité, pokud je tiskárna v záruce. Zeptejte se svého dodavatele, co pro Vás v tomto případě zajistí!

Pokud nemáte možnost kontaktovat dodavatele nebo nechce pro Vás tuto službu vykonat vložte do tiskárny originální náplň a zavezte prodejci kde jste zařízení koupili nebo přímo do servisního střediska.

 

YWMwN